19 June 2014

Ramadhan bakal menjelma

Hujung bulan kalau tak salah kita dalm 29 hb ni. dah start semua umat islam seluruh dunia akan berpuasa kan.
Cepat nya masa berlalu, sekarang dah setengah tahun, nan pejam celik pejam celik dah sampai hujung tahun bulan.Ok banyak benda nak kita nak share dengan uolls bila dah start puasa ini.
Disebabkan kita masih lagi menyusukan anak walaupun anak kita dan berusia 1tahun 5 bulan so sempena bulan puasa kita kena jagakan permakanan supaya si baby tu dapat nutrisi yang lengkap..

Untuk bulan puasa ini kita memang berniat untuk mengamalkan makan kurma semasa bersahur, bansuh esp shaklee + performance drink + mealshake shaklee ... sebab banyak dah orang duk khabar bila amalkan semua ini insyaallah kita akan bertenaga & dapat nutrisi lengkap sepanjang bulan puasa ini.

Mealshake + esp shaklee kita memang dah cuba ..dan yup memang setuju kita lebih rasa bertenaga dan tak lemah sepanjang kerja dan balik kerja uruskan anak, tapi Performance drink kita belum cuba lagi ,dan insyaallah akan cuba beli hujung bulan sebagai persedian bulan puasa.

So uolls macam mana , kalau nak tahu bila kita minum esp shaklee, mealshake shaklee & performance drink shaklee ini  memang sesuai utk ibu yang mengandung tapi taknak tinggal puasa semasa bulan ramadhan nanti, juga sesuai diamalkan untuk ibu yang masih menyusukan anak ,dan juga kaum lelaki yang sentiasa kebanyakkan masa berkerja diluar pejabat..

So apa lagi kalau berminat nak mencuba boleh bagitau kita ya .. nak tanya pasal barang lain dalam brand shaklee pun amat lah digalakkan. bersama -sama la kita berusaha mendapat pahala sepanjang bulan puasa ramandhan yang bakal menjelma tak lama lagi ...


No comments:

Post a Comment