20 February 2014

Herb lex Shaklee

Salam petang,

Ade tak sesiapa yang mengalami masalah perut ,masalah susah menbuang air besar, atau lebih khususnya masalah sembilit..

Kalau sesiapa yang menghadapi masalah ini, saya amat syorkan bahawa anda semua mengambil makanan tambahan ini iaitu Herb lex dari keluaran Shaklee..Ini antara kebaikan Herb lex yang saya ingin kogsi bersama anda.

Kebaikan Herb lax 

Herb lax digunakan untuk membantu pembersihan usus secara semulajadi dan selamat dengan cara merangsang pengecutan otot-otot usus seterusnya membolehkan sisa-sisa yang terperangkap keluar dengan lebih cepat tanpa memerangkap toksin di dalam kolon. Antara lain kelebihan herb lax adalah ia membantu untuk mengatasi masalah sembelit teruk yang boleh mengakibatkan penyakit buasir. Ingat, usus kita hanya bekerja untuk menyerap, usus tidak tahu bahwa yang diserap itu toksin atau nutrien yang bagus. Jadi pastikan usus sentiasa baik dengan melakukan proses detox sekurang-kurangnya 2x seminggu dengna herb lax

Meh sini aku share kan testimoni dari customer yang mengambil Herb lex ini..


Anda boleh merujuk gambar di atas ya..

Berminat untuk mencuba sila PM saya, nanti saya akan beri harga istimewa untuk ada semua 

SID :1108040
Arlina Abd Rahim
018-365 9551

* credit kepada shaklee intan & shaklee ummi aziyana * thanks dear 


No comments:

Post a Comment