07 February 2014

Jumaat penghulu segala hari

Mai la kita mulakan dengan Bismillah..

Apa ya nk habaq mai.. ok semalam ade post pasal Vitalea kan-si iron formula tu, si iron hijau..banyak gelaran aku bagi kat vitalea ni.

Semalam jugak aku dah kongsikan kebaikan dan kelebihan untuk vitamin ni ,just nak up reminder ..

Penggunaan vitamin tak boleh diminum sekali dengan susu.dan kalau kita minum sekali dengan susu ,khasiat dia akan berkurangan ... dan lagi satu kalau kita nak minum susu pun ... seeloknya ambil vitalea ni selepas 2-3 jam kita minum susu.

bagi sesiapa yang meninginkan badan yang cantik disamping meninginkan tenaga yang berterusan boleh disyorkan mengambil vitamin Vitalea ni.dah nama pon vitamin kan.. dalam vitamin terkandung pelbagai jenis sumber vitamin yang lain

Untuk setiap pembelian vitamin Vitalea ni ... sebotal vitalea ini boleh tahan dalam dalam masa 2-4 bulan .

Cuba bayangkan ye. sebotol vitalea ni berharga RM 88.75 .. dan dalam sebotol vitalea ni mengandungi 120 biji pil..

Betapa jimatnya kan berbanding dengan produk kesihatan yang lain ..Yang penting produk shaklee ini berasakan bahan semulajadi ,diluluskan oleh KKM, dan ditanggung halal.

Apa lagi kawan-kawan jom serbu untuk dapat kan vitalea dengan harga promosi  bulan Februari ni kalau beli 6 botol percuma 1 botol.

Contohnya uolls share lah dengan kawan-kawan, share dengan keluarga,suami .. dan sebagainya.

Untuk mendapatkan harga kasih sayang PM aku :

sid : 1108040
Arlina Abd Rahim
call/wassps/sms : 018-365 9551
fb: inaarlina@ymail.com

Disamping akan mendapat harga kasih sayang dari aku, uolls pun akan mendapat khidmat nasihat yang berterusan dari aku ..Jangan segan-segan nak mencuba dan menelefon aku. Insyaallah kalau aku tidak angkat fon tu , korang wassaps je aku terus ..

Aku up lagi pic pasal vitalea dan produk shaklee yang lain ..dan uolls boleh tahu penjimatan untuk setiap produk shaklee. penggunaan produk shaklee..




No comments:

Post a Comment