21 February 2014

Chinta Hati saya

Sebab lunch Jumaat ini panjang dan disebabkan saya tak keluar ke-mana-mana, mari la kita upload gambar anak-anak yang semakin membesar ini.

Pejam celik, pejam celik ketiga-tiga anak saya dah pandai dah , dan saya dah tak banyak keja deh buat.. maksud saya yang kakaknya dah pandai poo kat tandas, dah pandai mandi , dah makan lauk yang pedas2, dah banyak cakap,dan selalu je nak gi school .. 

Yang si abg pulak.. macam biasa semakin lasak.. yelah budak lelaki kan,kalau tak lasak tu emmm ade mcm sesuatu je.. hee.. dah pandai berimiginasi main lawan-lawan. dah main pistol2 , dah pandai sepak bola.. dah andai gaduh2 dengan sape lagi kalau bukan kakaknya.. yelah budak laki .. dah pandai cakap kalau pampers penuh... 

Yang si kecik tu .. biasa lah sejak dah ade kaki ni,asyik explore je satu rumah. hobi adlah menyepahkan barang rumah ,tak kira la barang apa pun,periuk belanga, punggah baju lah,, macam-macam la sampai aku ni dah naik hangin je.. ade je keje nak dibuatnya

Tapi pagi tadi sebab dah lambat nak gi kerja kan .. dia buat feel pulak asyik nak berdukung ,, sudahnya mummynya ni lambat gi kerja..



Anak-anak ..layan kan yelah .. dah namanya anak kan..Dulu-dulu kan kawan-kawan aku cakap ,yang aku ni kurang gemarkan budak-budak ..tapi yelah dah power of mom.. sejak ade anak-anak sendiri ni.. ok dah kot ..semua baby bagi aku comel... geram nak gigit je.. nak dukung je..

Sayang-sayang semua ,, mummy sangat sangatkan anak-anak mummy ni , rindu nak tengok korang gaduh-gaduh ,rindu sangat .. yelah bila kat ofis tengok gambar anak rasa rindu , nak je cepatkan masa kan. boleh balik tengok anak.. bila dah pukul 5.30 tapi tak balik-balik lagi , sedaya upaya bawa motor laju-laju sebab dah rasa lambat sangat ambik anak-anak ni , risau kat mereka..



* mummy sayang korang semua * 




Chinta Hati mummy yang sedang bermain sama-sama ... hee..

Berharap kebahagian akan terus berkekalan bersama keluarga terchinta selama-lamanya ..Aminn...

*Mummy sayang kamu semua * muahhhhhh ..... 



No comments:

Post a Comment