12 February 2014

Set untuk hilangkan Migrain

Banyak kan kat luar sana yang mengalami simptom migrain ini,terutama bagi orang yang mengalami stress di tempat kerja, pengambilan makanan yang tidak teratur, cuaca yang panas di luar.

Kadang tu kalau migrain teruk sangat kita boleh muntah kan,sakit kepala.. dan asyik terbaring je lemah..

Meh sini saya nak share sedikit pengalaman saya untuk anda semua..dulu saya selalu mengalami tekanan di tempat kerja .dan akibatnya saya selalu je mengalami masalah sakit kepala.Masa tu saya ni blur-blur la sikit kenapa selalu sakit kepala.. rupa-rupa dengan simpton sakit kepala ni ,saya mengalami masalah migrain dan kadang-kadang sampai muntah dibuatnya.. so solutionnya ambil pil dari klinik.. tapi keadaan tu tidak lama,yelah bila ambil pil tahan sakit.. migrain hilang.pastu bila magrain datang balik ..ambil pil balik..so memang solutionnya tak ada kan..

Sampai la ada seorang kawan saya ni mengsuggestkan utk ambil produk shaklee ni ..yang bersesuian dengan budget saya .. So saya amalkan pengambilan pil bcomplex dengan ostematrix dari shaklee.. memang mula-mula saya rasa ringan je.. maksud saya kepala rasa ok sikit dari sebelum ni..dan saya mengamalkan pil tu secara konsisten dan hasilnya ..sekarang saya bebas dari migrain..

Kalau ada migrain pun tak sekerap macam dulu.. so saya kalau boleh nak share produk baik ,jimat kepada kenalan-kenalan di luar sana supaya segala manfaatnya dapat dikongsi bersama...

So kepada sesiapa yang mengalami masalah migrain boleh la mencuba produk ini .. Produk ni boleh tahan sampai 2-4 bulan , mendapat pengikhtirafan halal, mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.. dan saya percaya anda semua mampu milik untuk memiliki set magrain ini..

Cuba bayangkan ..kalau kita boleh spend beratus-ratus untuk handbeg,berpuluh-puluh ringgit untuk pakaian dan alat kecantikkan kenapa kita tidak boleh spend sedikit pun untuk kesihatan kita.Kenapa kita perlu kedekut untuk kesihatan kita...

# Cuba fikirkan semua#

Meh sini saya sharekan kalau anda ingin mencuba set shaklee ini sila hubungi saya.Saya upload pic untuk rujukan anda semua ..

# harga yang saya tawarkan kepada anda adalah mampu milik # sila pm saya ya..

Dan untuk pengetahuan semua produk shaklee ni tak sampai pun 5-6 ratus.dan saya percaya anda semua  mampu milik untuk memiliki salah satu produk shaklee ni..


Sedia berkhidmat untuk anda .. dan memberi khidmat nasihat selepas setiap pembelian ..Setiap pembelian anda layak untuk mendapat khidmat nasihat dari saya sebagai salah seorang ahli shaklee..

SID :1108040
Arlina Abd Rahim
018-365 9551





No comments:

Post a Comment