10 February 2014

Tasik Kelana Jaya

Semalam petang kan .. husband tak pergi mana-mana..

Dan disebabkan sang suami sedang berdiet keras.. dia ajak aku dan anak-anak pergi tasik kelana jaya,, misi suami nak berjogging ..misi aku plak nak bawak anak-anak pergi main kat taman.

Sambil dia jogging aku teman anak-anak main taman...anak -anak aku.. memang dah lama kan tak pergi main kat taman.. punya la teruja mereka ni.


Anak aku aka kakak tengah sibuk explore taman tu, sampai aku plak yang takut mereka hilang, yelah ramai kanak-kanak sebaya dia main. kadang-kadang terlepas pandang plak. mata ni asyik memerhatikan aje anak-anak.takut uolls apa-apa yang berlaku nanti.


Sambil mata memerhatikan kakak dengan abangnya ,si baby suha ni kalau ikutkan nak main jugak , tapi tak boleh la bby...awk kecik lagi mana boleh panjat-panjat ..kang jatuh ..mummy jugak yang susah.

Tak boleh main meh la kita camwhore je.. sambil menunggu sang suami berjogging.. sambil layan selfie..

dah besar dah anak aku ni, sekarang dah 11 bulan .. bulan depan dah genap setahun.

Masih la menyusukan badan ,murah rezeki anak kecik ni..



Penutupnya diakhiri dengan wajah tuan empunya blog, kat belakang tu kelibat suami,penat jogging singgah jap minum air .. baru lepas 2 round jogging, tapi rehat kejap sambil dia melayan orang main speed boat kat tasik tu, bunyi speed boat sikit punya kuat.. berdesing telinga aku ni. nak gi dekat macam malas plak.sebab anak-anak main playground. nanti leka melayan speed boat ,kang anak entah keman plak.

Abaikan tuan empunya blog yang rambut tak terurus , sibuk dengan anak kecik, yang si kecik asyik menarik-narik rambut je, sudahnya mummy nya simpul je rambut ..senang.panas pun aye jugakkan.. sekarang kan walaupun petang cuaca still panas.. entah bila la nak hujan ni ...

Tengok dari jauh jelah..

Ok next week tak tahu lagi pergi mana,sebab suami cakap nak memancing plak dengan kawan-kawan dia,nampak gayanya terpaksa aku dengan anak-anak duduk rumah je lah..


No comments:

Post a Comment