24 February 2014

Shaklee

Setiap orang memerlukan makanan tambahan ,tak kira la mana produk di pasaran sekarang .. tapi saya budget mesti setiap orang akan mengambil salah satu produk makanan tambahan..

Semalam Kak Umee wassaps saya mengenai shaklee.. yes ai admit la promosi saya kurang kot ,yelah selain dari fb ,blog ,dengan kawan-kawan groups kolej itu jelah yang saya selalu promot pasal shaklee ni,dan kadang-kadang serius saya macam dah give up pun ada pasal promosi ni, yelah nak promot tapi macam tak ada sambutan pon..

Pening saya memikirkan nya..bagaimana nak tarik perhatian orang mengenai produk shaklee ni..Serius saya berniaga shaklee ini bukan untuk diri sendiri sahaja,selain untuk kegunaan keluarga saya,saya juga ingin berkongsi tentang kelebihan shaklee ini dengan kawan-kawan di luar saya ,yelah memang tak dinafikan bila kita meniaga ni mereka akan cakap pasal untung rugi kan. ye memang ada tapi saya memang tak ambil untuk apa-apa untung pun untuk sebarang produk ni

Kalau nak beli dengan saya ,saya akan promot barangan tu dan advise barang apa yang baik untuk digunakan dan saya akan beri harga yang anda mampu milik , kalau barang tu kena pos ..saya akan charge kan harga pos la , kalau tak perlu pos ,kalau tempat tu dekat dengan saya ..saya rela untuk bersusah payah untuk anda..

Jadi kepada kawan-kawan yang diluar sana nak minta saya belikan barangan shaklee saya akan beri harga murah je,saya tak ada kos tersembunyi pun,jadi akan amat dialu-alukan untuk membeli dari saya.. 

Pasal produk shaklee tu,ye shaklee ada menawarkan pelbagai jenis produk untuk setiap masalah anda. sila jangan segan nak share masalah anda dengan saya .Insya-Allah saya akan syorkan mana produk yang bersesuaian dengan diri anda..

* set kecantikkan
*set kesuburan 
* set ibu menyusu 
*set jerawat
* set ibu mengandung
* set anak genius
*set tulang dan sendi
*set kurus langsing
* set berpantang
* set darah tinggi
* set kesuburan lelaki 

dan bermacam-macam lagi, anda yang berminat boleh PM saya , saya sedia membantu anda semua.

SID: 1108040
Arlina Abd Rahim
018-365 9551

No comments:

Post a Comment