07 February 2014

Pelanggan pertama & shaklee HQ

Lunch jumaat ni lama kan, so perancangan nak berkunjung ke shaklee HQ terlaksana..

Heee skema kan ayat aku..Sebenarnya tak la sangat nak cerita apa..tapi untuk orang yang pertama kali menjejakkan kaki ke HQ shaklee ni aku blur-blur jugak..Lagi pun aku memang jarang berkunjung ke Empire Subang. nasib sampai dengan selamatnya..

Dah sampai sana boleh takan jugak ramai orang ye, tak sangka .. ramai orang yang aku jumpa menjinjit beg plastik shaklee .. 2 /3 beg .. gigih dan kagum aku jap. Yalah aku ni baru je beli 3 barang .. yang lain tu 2/3 beg ,banyak barang aku tengok.. murah rezeki mereka.

Hope... satu hari nanti kau pun boleh rasa macam tu.. usaha kena gigh kan kawan.. peringatan untuk diri sendiri...

Meh sini aku upload pic HQ shaklee... hehehe boleh tahan besar dan kemas.. ade jugak banyak produk yang dipamerkan di situ.dari segi makanan kesihatan ,barangan kegunaan harian contohnya macam sabut, air fresher dan banyak lain dan jugak penjagaan diri sendiri .. contohnya macam shampoo la..


Ini contoh pelanggan yang ambil borong order kot.. aku duduk dihujung pintu masuk ..so memang tak nampak la orang lain kat depan aku ni .. tapi hakikatnya boleh tahan ramai jugak orang yang beli produk shaklee ni..

Tingkatkan usaha..macam yang telah Kak Umee ajar.. kita kena buat plan untuk weekly apa produk yang nak diwar-warkan kat semua orang .. kena ada target untuk dapat point.. Insya-Allah..

Ok.ingat tadi lepas gi beli barang nak jalan -jalan sekitar mall, tapi tak berkesempatan plak sebab dah dekat pukul 2. yelah lunch jumaat 2 jam je.. ok la maybe next time boleh menyinggah lagi..

Yipee.. seronoknya ,pengalaman pertama untuk aku sebagai ahli shaklee yang baru .. dan terima kasih untuk pelanggan saya yang terdekat iaitu Kakak dan suami .. akan aku war-warkan kan lagi kebaikkan dan kelebihan Shaklee kepada semua.semoga semua orang akan mendapat kebaikkan bersama.

Yipeeeeeeee... bye


No comments:

Post a Comment