16 April 2014

Segmen: Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru

salam pagi semua..

Dalam sibuk-sibuk blogwalking ni terjumpa segmen khas Hasrul Hassan ni, syarat pun senang ..

Jom kita cuba..


Nama Blog:
Arlinasuha 

URL Blog :
Http://arlinasuha.blogspot.com

Nama Blogger Anda:
Rus Arlina Abd Rahim

Umur Anda:
30 Tahun

Usia Blog Anda:
5 bulan

Cerita serba sedikit mengenai blog anda:
Saya berblogging adalah unutk suka suka sebenarnya dan menjadi tempat saya unutk menceritakan segala-galanya mengenai keluarga,anak -anak dan sekeliling saya. Selain itu semenjak saya join Shaklee, blog ini juga adalah menjadi salah satu medium penghantaran antara saya dengan rakan-rakan diluar sana. Saya juga boleh berkenalan dengan anda disamping saya menjana pendapatan sampingan..

Note:
Jom la kita memeriahkan lagi konteks ini..:)



4 comments: