25 April 2014

Demam & vitamin C shaklee

Jumaat kan.. sambil-sambil buat kerja blogwalking.. sekali terjumpa salah satu blog ni, nak owner blog ni jugak pengedar shaklee sekitar johor.. Salam kenal awk..

Yup ,ada antara entrynya yg saya setuju ..seperti saya cemburu..

Memang sy cemburu bila rakan-rakan kolej dapat gaji besar, pangkat besar,sy cuma ciput je gaji, tapi alhamdullilah sy still boleh bernafas di kota KL, ni dan saya bersyukur.. cuba sy nak tambah lagi pendapatan unutk menyamai gaji kawan-kawan yg lebih dr 4 angka.. Insyaallah..

Kalau nak seribu daya kan.. nak rezeki lebih kena usaha lebih.. sebab tu sy join shaklee yg memboleh kan saya dapat gaji lebih.. sy dah anda bila lagi.. nak merasa macam tu...

Ok ni baru teringat nak share tips dari kawan kolej saya.. dia dan kakaknya pengguna shaklee... 

kawan saya cakap kalau kita demam x perlu makan panadol yg anda semua tahu akan keburukan di kemudian hari,, makan ubat banyak-banyak pun tak elok... just dia amalkan vitamin c tu dan pecah kan dua.. pastu larutkan dalam air.. dan minum ... air tu air suam-suam ya..

Insya-allah , x yah nak makan panadol dah... 

Nak share pic vit c shaklee ..heeee..





Nak macam yang saya cakap.. PM saya.

# sid shaklee # arlina abd rahim # 018-365 9551 # 

No comments:

Post a Comment