07 March 2014

Skandal laki orang !!!!!!!!!!!!!

Hot sangat sekarang ni cite skandal laki orang kan !!!

Sana sini sebut cite pasal Hanis Suraya tu yang berscandal dengan laki orang !!!

Motif nak scandal dengan laki dah kenapa... tak faham la pompuan muda2 sekarang ni,sesuka kali nak merampas laki orang ... heppp aku pun muda lagi tahu baru je 3 series..

Aku nak bagi pendapat sikit la kan pasal scandal menyandal ni.. 

Motif kenapa ko nak scandal dengan laki orang, bukan ke dalam dunia ni banyak je laki yang belum kawin.

Ok maybe sebab laki orang dah stabil kot, dah ade kerjaya yang bagus, ade kereta mewah. boleh tanggung ko sana sini.. tapi plesssssss la.. ko bukan tak ada otak kan, tak terfikir ke kenapa nak rampas kebahagiaan orang laki disebabkan kebahagiaan ko diri sendiri, cuba kalau ko berada di di pihak si isteri ,apa yang ko rasa ..

Dan bagi laki yang bodoh alang tu, dah kenapa nak buat macam tu kat isteri sendiri, tak terfikir ke sebelum ni isteri ko la menjaga ko dari 0 to 100 ,dari kosong kepada yang berduit.. isteri ko jugak yang berhempas pulas menanggung kesakitan menlahirkan zuriat untuk ko... tak terfikir ke kat anak-anak bila scandal ko tersebar.. kesian anak-anak jadi mangsa...

Bodoh punya jantan.. betina yang ada scandel dengan laki orang tu pon bodoh .... bagi aku sekarang ni hukum karma,, bila ko buat orang macam tu,, akan datang orang akan buat kat ko jugak.. tengok la nanti..

Cuba la kalau laki yang ko nak rampas tu tak ade duit,tak ade apa-apa .. aku jamin memang ko tak akan pandang la... petik jari kalau ko nak berscandal dengan laki orang yang tak ade apa-apa kan..ko nak kena just anu yang bocul tu .. mesti tak nak kan... 

Aku benci betul la kalau ada pompuan kat luar sana yang berperangai sama mcm pompuan bodoh tu.. kadang-kadang maybe ko dah ter.. ter kot dengan laki tu .. sebab tu la kot ko dah tak boleh nak buat apa kot..ko tak pernah terfikir ke laki orang yang ko sayang tu dah bersama dengan wife dia selama 8 tahun. tak terfikir ke .. tak geli ke ko dapat sisa-sisa orang .. eiiii ..please la 

Entah la dunia sekarang ni macam -macam kan... 

Nasihat aku kat isteri-isteri yang terkena macam dalam kes ni, move on biar kan laki ko macam tu dah perangai macam tu nak buat macam mana kan.. fikirkan langkah yang terbaik untuk diri sendiri dan anak-anak je.. 

kalau laki ko buat macam tu dia memang bodoh ... biarkan aje,, takpe banyak lagi laki lain dalam dunia ni.. ko berhak untuk bahagia untuk anak-anak, diri sendiri dan masa akan datang...

Ai wish la kan..memang job ko akan kurang sebab buat orang macam tu ,, ais wish la kan semua wanita-wanita di luar sana jangan sedih-sedih , kita move on ..

Ai wish kalau terjadi kat diri aku, aku akan kuat seperti wanita-wanita yang berjuang untuk diri sendiri dan anak-anak..

Ai wish yang isteri nya tu boleh bangun dari kegagalan rumah tangga, bina kerjaya yang kukuh, jaga anak-anak .. dan tunjukkan kat laki ko yang bodoh ,tu awak boleh berdiri semula selepas bangun..

Ai wish yang pompuan yang ada scandal tu akan rasa macam mana isteri orang tu kena, akan tak gembiranya hidup dia sebab dihentam teruk oleh masyarakat , job pun kurang sebab masalah peribadinya..

Nak je aku cakap macam tu kalau jumpa pompuan bodoh yang rampas laki orang tu kalau terserempak..

Hisshhhh . geram nya !!!!

Bagi aku la .. kalau ko nak cakap laki orang tu yang mulakan dulu,, yang ko dah kenapa nak melayan kan.. tepuk sebelah tangan tak berbunyi la..

Bodoh punya pompuan.. bodoh lagi laki itu sebab persia-sia kan seorang isteri yang sanggup susah payah untuk kebahagiaan ko sebelum ni...


No comments:

Post a Comment