03 March 2014

Shaklee .. shaklee lagi

Macam yang saya cakap sebelum ni bulan March nie promosi ESP ...

bagi sesiapa yang belum mengetahui apa kelebihan ESP ni , anda boleh dapatkan info dari saya, macam yang saya cakap sebelum ni :

* sebagai sumber protin untuk membekalkan tenaga dan menahan diri dari lapar (bagi yang ingin berdiet)
* sebagai milk booster bagi ibu-ibu yang menyusukan anak. anak cepat kenyang sebab esp ini memekatkan susu .sekejap je anak dah kenyang
* ibu mendapat faedah kesan dari mengambilan esp, mencantikkan,menghaluskan ,mengurangkan parut jerawat, mencerahkan permukaan wajah dengan cerah sekata.
* secara tidak langsung anak juga menjadi gebu, halus kulit nya , sebab ibu minum shaklee, sumber protin disalurkan kepada anaknya juga
*menganjalkan payudara,dan memantapkan bentuk badan anda
* untuk kaum suami esp adalah protin pelengkap seisi keluarga, supaya dapat sumber protin apabila mengambilnya secara kosisten. 

Dengan / sempena promosi bulan March 2014 , anda layak untuk mendapatkan harga promosi iaitu buy 6 free 1, anda boleh beli 2, boleh 3 dan juga boleh beli 1 botol. sila share dengan kawan -kawan utk pembelian 6 botol dan harga akan jatuh pada harga promosi , yang tidak anda terfikir ..

Retail Price : RM 150.00 , dengan harga promosi anda boleh dapat sebotol ESP jauh lebih murah dari biasa..

Rugi sesiapa yang tidak mendapatkannnya...

* Selain ESP shaklee, saya juga menjual produk shaklee yang lain, jangan segan untuk bertanya mengenai produk shaklee yang lain .. Promosi terhad untuk sebulan ini sahaja..


Pengedar sah shaklee anda :

SID : 1108040
Arlina Abd Rahim
018-365 9551

Penghantaran akan dibuat secara percuma untuk yang tinggal berdekatan Petaling Jaya,Kelana Jaya , dan kawasan-kawasan sekitar saya.

Harga postage cuma RM 10 untuk Semenanjung Malaysia, RM 20 untuk Sabah dan Sarawak

* Jika pembelian anda melebihi RM 300.00 ke atas penghantaran akan free postage*





No comments:

Post a Comment