06 March 2014

kisah semalam

Hi semua,

Semalam tak online. tak sempat nk bukak fb & blog ni, dan semalam adalah hari stress .. lately ni banyak sangat masalah dan dugaan yang kami kena tempuh ..

Tak dengan dugaan itu menjadikan aku sekeluarga lebih rapat dan bertolak ansur. dan beri pengajaran kepada aku sekeluarga..

Takpe hidup mesti diteruskan ..x boleh nak berpatah belakang balik.dan harap-harap kehidupan aku dan keluarga akan lebih baik dari sebelum ini..

Yelah mana ade setiap orang tak dilanda masalah kan.. setiap orang akan hadapi masalah cuma antara masalah itu besar atau kecik je..

Sabar la menempuh cabaran..

Ok nak pam susu jap, semalam kesian seharian tak pam susu.. yelah sibuk dengan keje, sibuk dengan memikirkan masalah .. sudahnya stress.. nak pam susu macam susu pun tak nak keluar rasanya..

Ok ,mulakan hari anda dengan senyuman ya... assalam.

Nanti sambung lagi, ehhh ... sebelum terlupa promosi ESP Shaklee still berjalan ya sampai hujung bulan March 2014 ni..

So dengan setiap pembelian 6 botol ESP akan percuma 1 botol ESP .. atau dengan kata lainnya selain dapat beli 6 botol free 1 , secara automatiknya anda layak untuk menjadi ahli shaklee secara percuma... 

Lagi satu kalau tak nak beli 6 botol , takpe korang boleh beli 1,2,3 botol atau korang boleh kumpul order 6 botol dan percuma 1 botol .. kan senang ..

Harga retail price untuk ESP -RM 150.00, jadi dapatkan harga promosi kaw-kaw dengan harga luar biasa dari saya ,yang berdaftar sebagai salah seorang agen shaklee..

SID : 1108040
Arlina Abd Rahim
018-365 9551

OK bai..

No comments:

Post a Comment