04 March 2014

ESP SHAKLEE & TESTIMONI


Disebabkan bulan ni jatuh pada promosi ESP Shaklee, dan promosi ni tak selalu ade so aku akan promo kaw-kaw nya.

So bagi sesiapa yang belum tahu lagi, ESP SHAKLEE,,, adalah produk yang berasaskan kacang soya dan menjadi salah satu sumber tenaga dan sumber protien untuk badan anda.Bagi sesiapa yang mengamalkan penggunaan ESP ni secara konsisten, uolls boleh tengok kesan nya seperti kulit muka yang bertambah halus, gebu dan cerah 

Sebenarnya banyak kelebihan bila uolls menggunakan ESP SHAKLEE, banyak sangat kelebihannya , dan entry aku yang sebelum ni dah cakap akan kesan penggunaan nya..


Bagi yang tahu sempena promosi ESP bulan ni ,, shaklee dengan berbesar hati memberikan promosi kaw-kawnya dengan setiap pembelian 6 botol ,, anda akan dapat percuma 1 botol.Kalau anda tak nak beli 6 botol, anda boleh beli 2,3 atau 1 botal .. anda juga boleh kumpul order 6 botol dan dapat free1 botol .. see penjimatan kan..


Ok retail price bagi ESP RM 150., kalau beli dengan saya .. saya akan bagi harga diskaun yang super duper murah dan anda boleh dapatkan khidmat nasihat dari saya mengenai penggunaan produk shaklee dengan berkesan..


Penggunaan ESP SHAKLEE :

Untuk 1 botol ESP - ia boleh bertahan selama 2 bulan , dan pengambilan 3 scoop sehari .. anda boleh ambil 1-2 scoop untuk sarapan pagi , dan 1 scoop untuk malam..

 So bayangkan kalau RM 150 / 2 bulan = korang boleh kira kan sebulan korang hanya membelanjakan RM 75 sahaje..

Sekarang saya nak kongsikan testimoni dari pelangan yang mengambil ESP SHAKLEE...





Berminat sila PM saya, saya akan bisik-bisik kan harga istimewa kepada anda...

sid : 1108040
Arlina Abd Rahim
018-365 9551




No comments:

Post a Comment