30 April 2014

Shaklee..shaklee..lagi.lagi

Tak habis nak cakap pasal shaklee kan... tapi aku suka je sebenarnya ...

Pendapat dan kehendak aku dalam shaklee ini..aku nak lebih berjaya dari sebelumnya.... doa kan saya kawan-kawan ... Doakan akan kesungguhan saya tak terhenti di sini sahaja..

Minta anda share sesiapa yg nak order shaklee boelh order melalui saya...Yang pasti harga anda semua mampu milik...

Sebentar tadi dapat info: shaklee product yg sebelum ini diwar-warkan kehabisan stok telah direstok again ..

~ Chewable Vit C
~ AJHT
~ Corotomax
~ Herbal Blend Cream

Semua barang -barang ini dah ada dipasaran... dapatkan segera dari saya, sebelum stok habis..

*pesanan saya ,hargai la kesihatan anda sebelum terlambat*
* orang cakap shaklee mahal , tapi bg sy produk makanan tambahan kesihatan lain lagi mahal dari shaklee*
* shaklee boleh bertahan 1-4 bulan bergantung kepada penggunaannya*

Berminat boleh PM saya.dijamin saya akan bagi konsultansi percuma dan nasihat tentang pemakanan shaklee yang terartur

#saja jual
#arlina abd rahim
# 018-365 9551


No comments:

Post a Comment