19 February 2014

Entry Emo

Haha..

Ni semua gara- gara terbaca entry bloggers lain mengenai emo. serius aku pon tengah emo jugak.. macam-macam jadi lately ..dan tak tahu kepada siapa nak mengadu..

Kadang-kadang rasa diri ini tak disayangi, rasa macam diri ditipu-tipu ..dan rasa macam sedih sangat kenapa orang sesuka hati je buat kita macam ni,, nak cerita lebih pon tak boleh jugak sebab cerita ini a bit sensitif jugak la dalam hidup aku..

Kenapa la aku tak dapat menikmati hidup yang aman dan serba gembira je ni... Entah la ujian dan dugaan la kot.. Sedih la.. nak mengadu kat org terdekat .. kang macam ade orang tu tak nak dengar luahan perasaan kita plak.. Nak luahkan kat family rasa macam tak tergamak plak. Nak luahkan kat kawan-kawan , buat masa ini aku memang tak ada kawan-kawan yang betul dan boleh dipercayai 100 %..

Berharap sangat apa yang aku rasa, dan pendam ini ..akan berlalu perlahan-lahan.. Hanya anak-anak je yang memang menjadi keutamaan .. tapi kadang-kadang terbabas jugak la marah kat anak-anak sebab .. mood memang tengah swing..

Doa je la kot supaya hati ini tenang, dan redho je segala ujian dari Allah..

Ok lah.. full stop:

Ok kepada sesiapa yang ingin mencuba produk shaklee. sila jangan segan-segan PM aku..

Yang kat luar sana jangan risau nak mencuba produk shaklee ni sebab produk ini berasaskan bahan semulajadi,mendapat kelulusan.dan diikhtiraf sijil halal..

Banyak orang cakap produk shaklee ini mahal ,tapi yang sebenarnya setiap produk shaklee ini boleh bertahan sekurang-kurangnya 4 bulan.. kalau nak dibandingkan dengan barangan lain apa la sangat kat nak keluar duit utk makan tambahan .Makanan tambahan ini penting untuk kesihatan kita .. jangan la kedekut sangat, barang lain kita boleh beli takkan barang untuk kesihatan badan kita kedekut untuk melabur.. fikir-fikir kan lah..

Sila PM aku yang untuk sebarang pertanyaan produk shaklee :)

SID :1108040
Arlina Abd Rahim
018-365 9551

* hari ini tak de pic nak tempek , mood tuan blog tgh swing *

No comments:

Post a Comment