17 February 2014

Posisi penyusuan & set penyusuan yang terbaik dari shaklee

Ok , hari ini aku nak kongsi bagaimana posisi penyusuan yang boleh diaplikasikan oleh kaum ibu untuk menyusukan anak.

Tapi macam biase posisi penyusuan yang paling aku suka semasa menyusukan baby suha ..posisi sambil berbaring...


Ini pic yang jelas yang menerangkan posisi penyusuan untuk panduan korang.. Posisi yang aku suka tu Step 4 seperti dalam pic..

Ok , untuk kaum ibu kaedah ini anda boleh praktikkan ini.

Dan bagi kaum ibu yang ingin mencuba produk shaklee .. shaklee ade menyediakan set bugdet untuk budget penyusuan ..antaranya seperti ESP & Alfafa

Pic seperti yang aku upload ini


Berminat : saya boleh PM kan harga mampu milik untuk anda..Meh sini saya bisik-bisikkan..

Sedia berkhidmat untuk memberikan khidmat nasihat dan sebarang pertanyaan anda akan dilayan ... 

SID : 1108040
Arlina Abd Rahim
018-365 9551



No comments:

Post a Comment