12 May 2014

Sambutan hari ibu

Mula-mula sekali aku nak wish selamat hari ibu kepada kedua-dua ibu aku iaitu Rukiah Ali & Raja Norasyikin ..dan tak lupa juga kepada semua ibu-ibu di dunia ini..

Sempena hari ibu ini,aku dan suami tak ada pun buat sambutan tapi aku sempat wish kat ibu aku dan ade jugak makan-makan malam semalam dengan kaum keluarga sebelah sepupu suami aku.. just buat bakar-bakar sikit dan masak -masak sikit...

Alhamdullilah murah rezeki kami semalam, tengah hari semalam menghadiri majlis perkahwinan kawan suami ,dan malam tu pulak ada makan-makan dengan family sepupu sebelah suami.. dan memang semalam aku gantung kuali pon,,,

Tak gambar memang tak ambil la ,malas nak mengusung handset dan handset pun masa tu memang kehabisan bateri pon..

Sebagai ibu .. aku berharap aku dapat menjaga amanah Allah ini, dan dapat menjaga segala kebajikan dan kesejahteraan mereka sehingga aku dah tutup mata kelak.. Semoga anak -anak kesayangan aku menjadi insan yg berguna di dunia dan di akhirat kelak...


No comments:

Post a Comment