14 May 2014

Set shaklee selepas keguguran

Assalammualaikum kawan-kawan sekalian..

Umumnya sebagai pasangan yang dah berkahwin sememangnya nak sangat cahaya mata dengan izin-Nya kan,dulu masa aku di awal perkahwinan pun ada perasaan macam tu .. yelah kadang-kadang terfikirkan kalau ada anak ni ,,hidup kita akan lebih ceria,dan meriah dengan suara-suara mereka kan..

Lepas tu bila usia perkahwinan aku dah menjangkau 6 bulan kot, orang sekeling dah mula tanya " dah ada isi ke " ..macam -macam kan.. tapi kadang-kadang bile dengar ada pasangan yang dah tunggu lama nak ada cahaya mata ,dan isterinya disahkan mengandung ,,kita ini happy sangat , tapi yelah apa yang kita rancang tak semestinya dapat kan ... tup-tup saya terdengar ada kawan ni keguguran.. yelah sedih kan bagi pilih dia..

So kalau anda-anda yang diluar sana mengalami situasi macam ni , jangan susah hati ..tak semestinya apa yang kita rancang jadi, tapi kalau ikut nasihat doktor ... kalau kita nak pulih dari selepas keguguran sekurang-kurang 6 bulan ... itu mengikut pendapat aku la.. 

Dan sekarang ini shaklee ada jugak menjual produk kesihatan yang dikhusukan khas untuk membantu anda dalam meningkatkan kesihatan badan..


Meh sini saya terangkan satu-satu vitamin ini:

Macam yang anda semua tahu ..

> b-complex .. ~ fungsinya sebagai anti stress, maksud saya .. ia boleh menlegakan anda dari stress, ia juga boleh mengawal anda dari kemurungan, dan baik untuk wanita yang selalu letih dan lesu ..

Meningkatkan stamina ,mengawal kolestrol dan juga membantu sistem pencernaan

> Vitalea ~ fungsinya adalah untuk menyokong sistem pembiakan, pertumbuhan dan sel badan .Adlah sumber multivitamin yang lengkap , yang diperlukan oleh tubuh badan
Sesuai digunakan oleh wanita yang ingin mengandung,sedang mengandung,menyusu dan semasa berpantang
Juga mengawal tekanan darah rendah

>ESP ~ fungsinya adalah sumber tenaga yang sesuai diamalkan oleh wanita dan lelaki
Sangat bagus diamalkan oleh ibu yang menginginkan kesihatan yang berkekalan..
Bagus untuk kulit, yang mengalami masalah jerawat,kusam dan sebagainya

>Chewable Vit C ~ Diasakan oleh 2 biji buah oren dalam 1 tablet . Sebagai vitamin C untuk tubuh badan Sebagai sumber tenaga dalam badan anda

Ha.. banyak kan kelebihan setiap vitamin ni.. kepada anda yang berminat untuk mencubanya boleh hubungi saya ..

#sayajual
#arlinaabdrahim
#018-365 9551



No comments:

Post a Comment