08 September 2014

Selamat hari lahir suami ku

Dah lama tak buat entry blog.
Sebab utama  tak update blog .sebab sekarang dah tukar division ,meja aku plak betul -betul berdekatan dengan pejabat big boss , so kalau nak online blog ,fb ke susah sikit .. tambahan pulak aku memang tak ade pc kat rumah . so faham-faham je la kan..

Semalam 8/9/2014 .. genap umur suami 29 tahun ... dah lama tak buat entry mengenai sambutan hari jadi suami.. semalam ada lah buat sambutan sikit dekat kampung , sebab sambut kat kampung sebab sepupu sebelah suami buat majlis perkahwinan .. so buat la acara potong kek ,dan di akhiri dengan acara meng BANG BANG BOOM   pasangan pengantin .. memang syok tapi malangnya aku tak tangkap gambar satu pun .. kerugian di situ .. sepuou hanya ambil video je ...

Ok la sempena dengan menyambut hari dewasa / tua suami .. aku ingin wish selamat hari jadi yang..
semoga dimurahkan kesihatan, rezeki dan dipanjangkan umur ..
sentiasa hidup dikelilingi dengan insan-insan yg tersayang ...
Juga diharap hubungan antara kita sekeluarga anak-anak dan awak akan bahagia sepanjang masa sehingga jannah. Insyaallah..

Semoga awk akan sentiasa sayang saya macam zaman bercinta , sentiasa cinta dan sayang anak-anak ..

selamat menyambut hari tua awk yg ke 29 .. petang ni dah janji dengan suami nak sambut majlis dengan kek dan makan-makan kat luar.. Actually sebelum tu dia ada request nak hadiah, tapi nanti ade rezeki lebih saya belikan hadiah awk ya. Insyaallah ya..

ok .bye.

No comments:

Post a Comment