06 November 2014

Kisah hidup seseorang

Aku ni suka baca kisah perjalanan hidup mereka ,,, rasa bila dah baca kisah perjalanan macam best je.. rasa semangat tetiba -tiba , tapi bila dah melaluinya alahai banyak kan cabaran yang kita tak tahu ..

kadang-kadang aku selalu terfikir apa langkah pertama yang kita perlu ambil untuk mempromosikan diri dan produk ..macam orang cakap biasa la adat berniaga ada pasang surutnya.. aku pun sama jugak kadang ok kadang-kadang tak okay..

Letih aku fikirkan macam mana nak bagitau apa bagusnya produk dan apa kelebihan produk yang kita ada ..yang produk lain tak ada ..nak jadi magnet untuk orang lain supaya orang lain akan tertarik dan akan bertambah tertarik untuk mencuba dan membeli dan terus menjadi pelanggan tetap kita ...

Apa yang aku tahu ..dan yang aku faham seboleh mungkin menjadi pedengar dan juga penyelesaian masalah yang sebaik-baiknya untuk mereka..dan kalau boleh dan nak sangat bantu menceri cari produk yang bermanfaat dan jimat duit poket mereka..

Just do it ...dan ikut flow .. nak menjadi magnet untuk orang bukan senang kan ,,nak bagitau nak minta orang tu keluarkan budget pun bukan senang..hanya mereka yang dah guna dan rasa produk itu berbaloi je yang tahu ..dan juga hanya mereka yang rasa kesihatan itu penting je tahu .. 

aku selalu jadikan blog aku ni macam tempat luahkan perasaan aku ,sebab aku suka mendengar masalah dan cerita orang .. dan aku juga tak terlepas dari masalah..kadang-kadang nak cerita dengan suami ,suami pun dah letih dengan kerja hakiki kan.so nak cerita dengan anak-anak.anak kecil lagi.. so pada blog ni la aku luah kan perasaan dan rasa hati yang terpendam .. 

harap sapa yang melangkah ke blog aku jangan rasa bosan la ya.. takpe aku tak boleh nak buat seseorang tu suka atau menyampah dengan kita .. takpe dah ini memang diri aku nak buat macam mana..just diri aku saja..

No comments:

Post a Comment