13 November 2014

Sakit belakang .. ostematrix

Semalam aku mc, aku syak sebab sebelum tu aku dah berpindah workstation
Dan aku dah terasa sakit petang tu lagi.. sebab malam tu aku tak boleh nak tidur sangat..tidur-tidur ayam ..

Sambil tu jugak anak yg kecik tu merengek-rengek menyusu.. dan alhamdulilah aku masih menyusukan anak sampai sekarang walaupon aku dah start campur dengan susu formula.. 

Aku perasaan lately ni ,badan asyik sengal-sengal je, dan aku syak kalsium dalam badan dah tak cukup kot ,sebab anak pun dah ambil sedikit kalsium aku ni.. 

Jom la kita tambahkan supliment utk badan demi kesihatan kita dan kesejahteraan anak kecil ku tu..takpe pengorbanan ibu .. tidak minta dibalas ,cukup la anak -anak ku faham dan menjadi insan yg berguna nanti..



Ostematrix - mengandungi 120 kapsul ..

Kenapa? Kalsium Shaklee unik formula dari Laut Mati, mengandungi Vitamin D yang memudahkan penyerapan terus ke dalam tulang. Meringan stress, kejang kaki & kebas-kebas otot. 
 
Untuk siapa Kalsium ni? Sesuai untuk semua, lelaki, wanita & warga emas. Wanita bekerjaya yang sering berkasut bertumit tinggi (kejang kaki), wanita hamil (melegakan sakit belakang & menghalang osteoporosis) dalam pantang serta Ibu yang menyusukan anaknya. Kalsium merehatkan otot & saraf untuk tidur yang berkualiti.


Arlina Abd Rahim
1108040
018.365.9551


No comments:

Post a Comment