06 December 2013

Anak-anak penyejuk hati

Hishh .. asyik membebel je..

Kat luar hujan plak ni.. mcm mana nak balik sharp pukul 5.30.. nampak nya terpaksa la balik lambat sikit ..

OT sekali la.. hahaha.. (gelak jahat)..

X banyak keje sangat tapi jari-jemari ni asyik nak menaip je.. ok nak upload gambar anak-anak aku la.. mcm atajuk di atas anak-anak penyejuk hati...

Bila mereka baik syok je layan..tapi bila datang aski meragam tu ,, huishhh semangat rasa nak je tangan ni cepat -cepat cubit atau marah..bila dah kena marah rasa kesian plak..

Apa la aku ni, susah sikit nak control marah ... tapi buat masa sekarang ni belum la tangan ni pok-pok mereka lagi..



Cinta hati aku, mrk buat aku marah, mrk juga buat aku gembira,mrk juga buat aku cair dgn telatah mrk...

Tanpa mrk aku sunyi, tak sama dengan suami.. Harap mrk jadi org yg baik 2 aje untuk masa akan datang.

Hee..

No comments:

Post a Comment