19 December 2013

Salam tengah hari

Hee.. baru nak buat n3, sebab nya banyak betul kerja nak buat ..

Tak apa pun nak cerita ,just nak sembang-sembang kosong je..semalam aku pergi pasar malam hari rabu kat tempat aku ni, beli udang ,sebab tekak ni macam dah lama je x makan sambal udang .. sampai rumah masak sambal udang semua.. suami aku tolong kopek kan udang sbb dia lapar nak makan cepat ...

Siap masak semua, kami anak beradak pun makan la, yang bby dengan feel nya .. yang kakak elok duduk bersila makan  nasi dengan sembal udang tapi dia komplen sambal udang pedas, yelah dah nama sambal udang kan mesti pedas lagipun aku masak utk aku dengan suami , anak aku, aku kasi lauk lain la...

Abang macam biasa la, makan nasi macam x makan nasi je, minum air je lebih,, sikit-sikit air.. rasa nak marah je sebab tak makan nasi.. Selesai makan , layan cerita korea dekat channel 393 .. tu ...

Pastu sambung plak layan bola sepak , ulangan bola sepak Malaysia dengan Vietnam tu hari ... ok lah bagi aku sebab hari tu tak tengok bola kan... lepas layan bola semua.. time tu sleep , masa tu dah pukul 11 lebih kot..

Kalau anak -anak tidur dengan aku pukul 10 aku dah ajak mereka tidur sebab aku dah mengantuk dan dah x larat nak layan mereka , tapi kalau bapaknya ade pukul 1/2 pg pun mereka tengok tv lagi ..

Heee.. pastu pagi esoknya liat nak bangun tidur masing-masing... tak pasal2 aku lambat sampai ofis...

Hee.. sekarang ni ade surat memo dari pihak jabatan pasal kedatangan dengan cuti dengan cuti.. risau jugak la,, tapi kalau pasal cuti kalau boleh aku nak elakkan dari ambil cuti kecemasan ,melainan kan betul2 perlu la... pasal kedatangan tu buat masa ni aku tak la datang lambat sangat , paling lambat aku datang pun sebelum pukul 8.30 .. tu pun aku rasa mcm dah lambat kan.. yelah budak baru mana boleh tunjukkan yang kita ni lambat .. kalau boleh kena datang awal.. tapi aku sampai pukul 8.02 minit, lewat 2 minit... esok aku nak datang awal la sebelum pukul 8... tapi ni kena balik selepasa pukul 5.30 la..

Nak cover balik ... pastu kakak ikut aku gi kerja .. arini suami hantar so kakak boleh ikut aku la... petang ni tak sure lagi sama ade dia ambik aku sekali ke tidak...

Ok lah.. nak gi solat jap la.. asyik lambat je solat sekarang ...pastu nak gi pam susu sekali...

Daa,, bye...

No comments:

Post a Comment