12 December 2013

Musim buah-buahan...

Sekarang ni kan tengah musim buah-buahan ,, kat kampung aku pun sekrang ni tengah musim buah..

Ade buah durian, manggis , rambutan ,dokong.. tu je la yang ade pun.. Buah lain memang nan ado la.

Semalam mak aku datang dari kampung , sebab nak jaga anak kakak aku, bbysitter die gi bercuti so tak ade orang nak jaga anak die.. lagipun mak aku nak kasi la sikit kat anak-anak die buah kan..

Nak gambar memang x de tangkap pun, biase je pun, .. boleh la buat nak lepas kan hajat nak makan buah durian dari kampung..

Tapi tengok la kalau minggu dapat balik kampung, boleh kutip buah durian,rambutan dan manggis fresh dari pokoknya. ikut perancangan husband la ,sebab dia nak bagi anak-anak aku merase kutip buah..

Ok la,, nak bebel itu je.. nak buat keje .banyak keje nak buat ni..

OK BYE..

No comments:

Post a Comment