13 December 2013

Jumaat datang lagi...

Sekejap je kan dah hari Jumaat, rasa macam baru je semalam post pasal hari Jumaat minggu lepas..

Syukur.. aku masih berada di dunia ini untuk meneruskan hidup... Ok semalam balik kerja tak de air, kelam kabut aku nak cari air untuk anak-anak aku, aku tak pe x mandi pon boleh ..tapi mereka ,nak shi-shi lah, poo poo, kalau tak ade air masak la.. Suami balik lambat pulak semalam sekali harung dengan annual dinner company dia..

Merasa la aku buat muka tebal minta simpati kat jiran nak tadah air sedikit,nasib baik dah tadah air .pastu anak aku no 2 poo poo pulak. boleh basuh ..kalau tak ade minta air ,sudah macam mana nak basuh...

Pastu semalam bad mood sikit sebab aku dah lapar, air tak ade, segan nak minta tolong kat jiran,tapi terpaksa.. kesian anak-anak ,sepatutnya aku plan nak masak semalam..tak ade ape ,plan pun x jadi..

Ok bye nak sambung buat keje..

BYE

No comments:

Post a Comment