16 December 2013

Appraisal & Confirmation

Hai...

Baru lepas jumpa ketua jabatan aku.. sebab appraisal untuk jawatan dan kenaikan gaji atau pangkat..

Fuhhh.. lega ..dalam mengelabah dan tak bersedia tetiba je kena menjawap soalan-soalan yang cepu mas..Nasib lepas..

Alhamdullilah aku dah confirm tapi bab bonus belum tahu lagi sebab .. yelah confirmkan pun hujung tahun kan.. so tak tahu la macam mana..ada rezeki ade lah.. tapi aku tetap berharap dapat .. sape x nak kan ..

Ceritanya camni , jumpa boss sebab nak minta half day leave, sebenarnya kalau last minit memang x approve tapi try luck je, kalau dapat, dapat la.. nak minta half day pun sebab hari ni ade check up bby yang kecik sekali tu...boleh terlupa tarikh check up hari ni plak..

Semalam baru tergerak hati nak tengok buku check up dia...so petang dalam pukul 12.30 nak cabut la.. yelah nak siap-siap, pastu nak makan kan.. nak sampai tempat check-up tu awal.. kalau lambat nanti habis lambat.. aku x suka .. yelah klinik gov .. so kena la pasrah kalau lambat ..

Ok la.. nak bebal pasal appraisal dan confirmation.. & check up anak je..

Minggu lepas ada attend kenduri kawen kawan-kawan sekolah suami, kenal la kebanyakkan kawan suami walaupun x rapat.. tapi nak cerita macam tak best jugak la sebab x tangkap gambar pun, tumpang gambar dari kemera pengantin, yg memang aku x akan dapat la..

Apa-apa pun makan adalah sedap lebih-lebih lagi nasi beriani dia, ayam masak merah pun ok.. yg lain biase je macam kenduri kawen orang lain..

Ahad pun ada makan doa selamat kenduri kawen jugak tapi kami tak pergi sebab aku sakit kepala,, lepas breakfast semua tidur balik.. yang menyebabkan kami tak datang kenduri kawen sebelah suami..

So minggu depan pun ade kenduri kawen jugak kan.. kawan sekolah suami jugak... Ok kalau aku boleh ,kalau aku rajin aku akan tangkap gambar ya..

OK BYE.. nak half day.. nak balik ..

No comments:

Post a Comment