09 December 2013

Hujung minggu kami...

Jumpa semula hari ni.. syukur .. Alhamdullilah dipanjangkan umur ..

Banyak benda nak cerita pagi ni tapi x de gambar pon... sebab x bawa kamera / fon.. malas lah nak cerita.. x best kan cerita tanpa gambar..

Hari ahad lepas aku gi kenduri kawin sepupu sebelah suami aku, dekat Sunway ... ok lah kenduri kawin tu kami sampai dalam pukul 1. lebih kot .. banyak sedara mara dah sampai ..sampai2 .. salam sedara semua.. makan2 .. pastu mak sedara suruh makan lauk pengantin lagi .. sebab pengantin dah habis makan ...dan x de orang yang nak makan sebab semua dah makan dah...

Pastu setel kenduri kawin terus balik rumah .. cadangnya petang tu nak pergi Tasik Perdana .. nak bawa anak main playground, tapi cuaca mendung je macam nak hujan.. cancel plan .. terus gi umah mak sedara sebab ade oyang kat rumah , pergi beli durian kat pasar .. balik rumah makan.. dengan anak2 .. bby aku yg umur baru 9 bulan pon aku kasi sikit rasa durian .. sikit je la...

Tu ye la weekend aku .... biase2 je.. asalkan dapat bersama-sama dengan suami dan anak2 dah kira ok la bagi aku..




Ok nak tayang tudung baru aku ..ala .. murah je pon... sebab nak match kan dengan baju aku ni... sebelum ni kalau pakai baju ni aku pakai tudung colour lain..

Match x..

Ok BYE...


No comments:

Post a Comment