23 December 2013

Weekend kami

Jumaat lepas ..x ade apa pun nak cerita..

Haaaa.... sape layan Running Man.. channel 393 .. Jumaat,Sabtu kan ade tayang kan..tapi aku tak tengok pun..yang tengok suami ake je...

Macam ni,jumaat lepas dinner,kitaorg lepak2 tengok tv... aku akan selalu basuh baju hari jumaat malam ..selalu aku baju baju dua kali seminggu ..tu sebab memang banyak la baju nak kena basuh.. malam tu aku basuh baju aku dengan suami,esoknya baru aku basuh baju anak-anak ..

Selesai basuh baju, aku lipat kain,tapi sebab kain ni pun stok seminggu baru lipat...tu yang banyak tu... tak habis lipat pun.. suha dah jaga sambil nangis.. tahu je lah kan kalau budak menangis mesti nak kena pegang je,satu kerja pun tak boleh nak buat.... so dari bengang2 kena lipat baju sambil pegang budak yang asyik nak dukung je.. baik la masuk tidur..

Tengah baring2 kaki lenguh.. so mcm malas nak bangun... suami ajak tengok Running Man,,, hahaha malas..

last2 suami tidur..

OK bye.. idea terbantut ...ade kerja ..nnt sambung bslik


No comments:

Post a Comment