02 October 2014

Energizing Soy Protein a.k.a ESP

jom kita baca dan sebarkan apa itu ESP 

Umum semua dah tahu kan ESP adalah salah satu produk minuman tambahan dari Shaklee..

ESP adalah minuman yang berasaskan kacang soya non -GMO yang mempunyai sumber protein yang tinggi
Protein memang diperlukan dalam tubuh badan bagi membina sel-sel tisu yang baru dan bagi memperbaiki sel-sel tisu yang sudah lemah,rosak dan tua.

ESp mengandungi sumber protein yang lengkap yang mempunyai 9 amino asid yang tidak dapat dibekalkan oleh sistem tubuh badan anda.oleh itu pengambilan ESP amat penting bagi membantu membekalkan protein dalam tubuh badan

Kacang soya non -GMO ini adalah terhasil dari bahan semulajadi,dan bebas dari kolestrol dan amat rendah lemak. Ini amat sesuai bagi golongan yg ingin mengurang dan mengawal kandungan kolestrol dalam badan.
Dengan pengambilan ESP ini secara tidak langsung ia akan dapat mengawal rasa lama kerana kandungan protein yg tinggi.

ESP ini juga dapat mengekalkan paras gula dalam darah dan amat disyorkan bagi pesakit diabetis.ia juga dapat mengekalkan keanjalan otot,pemulihan tisu badan dan secara tidak langsung dapat memperbentukkan otot baru.

Utk pengetahuan semua ESP ini tidak mempunyai perasa tiruan,bahan pengawet dan pewarna ,Dan ia didatangkan dalam bentuk serbuk ,dan berperisa vanilla..

Oleh itu ia amat mudah larut dalam air dan dengan hanya pengambilan 3 scoop setiap hari dan dibancuh dengan air suam atau air masak sejuk.anda dapat menikmatinya begitu sahaja..

saya dah cuba dan memang jatuh cinta dengan produk ini,sebab ia bekalkan tenaga,beri keanjalan kulit dan memekatkan susu badan saya.. Anda bagaimana ..

dengan promosi terlajak laris bulan Oktober 2014 ini ,,,anda dapat menikmati akan kebaikannya

ESP ( buy 6 free 1 ) - anda boleh jadikan stok utk dirumah,boleh share dengan keluarga dan boleh dishare dengan kawan-kawan..

memang rugi bagi sesiapa yang tidak mencuba...



ESP yang diheboh-hebohkan itu ... terlajak laris...


arlina abd rahim
018.36.9551

p/s : setiap pertanyaan dan maklumat sila pm aii ya..


No comments:

Post a Comment