17 October 2014

Kenapa jatuh cinta dengan ESP

Aku memang sangat jatuh cinta dengan ESP ni..memang kalau boleh aku rekemon kan ESP je memanjang ..
Ada orang cakap ESP mahal ,tapi bagi aku mahal tapi berbaloi ..kenapa kan kita nak kedekut utk membelanjakan sesuatu bila dah tahu akan kelebihannya..

Aku memang selalu dengar ESP , tapi belum pernah try cuba ..dan bila aku dah cuba memang aku sangat jatuh cinta dengan ESP ni,patut la ada orang cakap bila dah kenal dan tahu ESP ..kita pasti beli lagi ESP ni..

Aku try ESP ini masa menyusu kan anak ke- 3 ...nak memang sangat jatuh cinta la..
Hari-hari bancuh esp dengan milo pastu kena plak kan dengan bihun ke,mee goreng ke apa ke.. so memang layan la..

Aku minum ESP sebab aku nak memekatkan susu badan kepada anak-anak..so bila dah susu pekat so anak akan cepat kenyang.. bila dah anak dah kenyang ,so senang la nak nak buat stok untuk anak-anak..
Untuk menjayakan penyusuan ini memang bukan senang sebab yelah kita dah penat bekerja ..nak penat nak melayan anak-anak pulak.. aku bukan nak merungut tapi memang sebagai fitrah ibu dia akan lebih consent dengan anak-anak..

Utk menjayakan penyusuan ini suplly dan demand perlu ada..walaupon aku bekerja aku memang pam di ofis sekurang-kurangnya 2 kali sehari ..dan aku rasa itu pun dah sikit kan ..ada orang sampai 5 kali sehari.. syabas aku suka sangat macam tu ..dan aku banyakkan minum air ,makan makanan yg boleh menambahkan susu badan dan makan makan yang berkhasit..

Aku harap aku dapat menjayakan penyusuan selama 2 tahun kepada si adik ni dan kalau boleh nak continue lagi ...Antara supliment shaklee yang aku rasa memang berkesan sepanjang penyusuan ini :




Macam Alfalfa complex ini ade juga aku skip tapi ESP memang aku suka sangat ..banyak sangat kelebihannya:

Antara kelebihan ESP :

- utk kecantikkan kulit,wajah 
- untuk kelangsingan badan
-utk kesihatan badan
-utk kesuburan
- utk kehamilan 
- utk penyusuan..

Banyak kan kelebihannya yang aku belum ceritakan..kalau nak tahu boleh pm aii ya :

# Arlina Abd Rahim
#018.365.9551

No comments:

Post a Comment