21 October 2014

Meal shake dari shaklee

Ini pengalaman aku sendiri tentang anak-anak pintar ku..

Aku ada 3 orang anak-anak kecil, yang paling kecil baru berumur 4 tahun ..si abang berumur 3 tahun dan si adik berumur 1 tahun lebih..

Si kakak ok je, pemakanan dan so far tak ada masalah la dalam pemakanan dan pembuangan seharian ...
Cuma yang bermasalah adalah si abang & si adik..

Si abang selalu sangat susah nak makan nasi, tapi alhamdullilah sekarang ni walaupon masih susah nak makan tapi mereka still makan nasi bila disuap..dan semalam mereka seronak sangat nak makan soto ..
budak-budak memang suka makan sup kan..

Manakala si adik memang ada masalah mengenai pembuangan air besar semasa kecik..
walaupon sekarang masalah pembuangan air besar dah settle..tapi ada juga masalah sembelit tu datang ..
kalau dia kurang minum air atau kurang makan sayur-sayur atau buah-buahan..

Apa tindakan yang aku ambil cuba cari penyelesaian utk anak-anak aku ..antara yg aku ambil adalah supliment utk anak-anak ..iaitu meal shake..
untuk yg belum tahu meal shake ini elok utk kanak-kanak yg sedang meningkat pembesarannya..

ini antara kelebihan meal shake yang anda perlu tahu ...



No comments:

Post a Comment