08 October 2014

Pembelajaran Amani

Semalam aku sempat mengajar amani mengira.
sebenarnya aku dah start mengajar dari minggu lepas lagi tapi , biasa budak-budak kadang-kadang ok ,kadang-kadang tak ok.. so ikut mood dia .

since tahun depan dia dah nak masuk tadika ,so kena la ajar basic-basic dulu..
cara mengenal warna dan mengasingkan warna.. yg itu memang dah pandai ..
mengira dari no 1-10 , mewarna .. mengira 1-10 .. dia masih fail lagi.. sampai aku marah-marah semalam ..
pastu mewarna ok tapi biase budak-budak mewarna mana nak cantik sangat kan.. lagi pun masih baru je lagi..

pastu aku ajar cara memegang pensil.. yg ini memang penting sebab nak ajar dia pegang pensil , nanti dia boleh pandai menulis .. dan memang cikgu tekankan yg ini dulu ..kalau tak pandai pegang pensil nanti lambat nak mengenal huruf dan nombor..

semalam masa aku mengajar, aku mengajar sampai marah-marah..
aku rasa aku ni memang tak ada passion kot utk mengajar .. asyik nak marah je ..

takpe lah hari ni belajar lagi mengira,mewarna dan mengenal huruf plak..

between sapa yg nak order esp & meal shake.. bulan ni promosi ..
nak tahu lebih lanjut boleh PM aku ya..harga memang berbaloi sangat..

produk shaklee yg lain pun uolls boleh gak tanya lah ..dan amat dialu-alukan utk PM aii ya..

#ArlinaAbdRahim
#018.365.9551
#tamanmedanpj 

No comments:

Post a Comment