15 October 2014

Keluhan Hati

Pagi macam biase semasa suami aku hantar anak ke rumah pengasuh ..
Kakak bagitau dia tak nak ke rumah mama mereka, dia nak ke rumah opahnya..
Opahnya itu pun pengasuh juga dan pernah mengasuh selama 1 bulan je sementara mama mereka masuk hospital..

Bila anak dah cakap macam , hati emak ni ...dah rasa berbelah bagi dan tak sedap hati ...
Aihh..kenapa plak anak tiba-tiba tak nak duk umah pengasuhnya ,dan apa yang terjadi masa aku bekerja kan.

Dah fikir petang nanti nak pergi jumpa opahnya ,sanggup tak nak jaga kakak dulu ..aku dengan suami sebenarnya memang bercadang nak hantar kakak nya ke rumah opahnya tahun depan, tapi sebab anak dah cakap macam ni terpaksa la fikirkan macam mana..

Yelah ,kadang-kadang aku confuse anak aku ni cakap betul ke tidak..
tapi ada orang cakap selalunya budak-budak cakap betul dan tak pandai menipu..yelah mana la nak tahu kan mungkin kakak ni mengada-ngada kot, sebab ayahnya dah bekerja sendiri...

Tu la jugak antara push factor kenapa aku nak sangat behenti keje, salah satu sebab nya adalah sebab anak-anak ..rasa lebih baik jaga sendiri daripada menghantar ke rumah pengasuhnya...
dah antara push factor nak time freedom dan nak menjana pendapatan lebih dari sekarang..

Kalau uolls nak peluang yg macam aku cakapkan tu..
Kalau berminat boleh join aku dengan group team shaklee .. 
Boleh menjana pendapatan,time freedom dan boleh menjaga anak tanpa mengharapkan orang lain..

Pm  untuk maklumat lanjut ..

#ArlinaAbdRahim
#1108040
#018.365.9551
#shakleetamanmedan,pj



No comments:

Post a Comment