23 October 2014

Rus Amani Natasha

Dah berumur 4 tahun dah ..anak sulung saya ni.
Pejam celik pejam celik ..sekejap je masa berlalu..
dari hanya berbaring je,berbalut dan hanya pandai meminum susu ..sekarang dah jadi anak dara dah si kakak ni..

Dah pandai minta macam-macam ,, paling utama dah pandai minta semua yang berasaskan frozen ..
dah pakai membuang sendiri ke tandas, dah pandai sikat rambut sendiri,dah pandai makan sendiri,basuh pinggan makan dan macam-macam lagi..

Rajin dan baik hati bila kita minta tolong.
tapi kadang-kadang nya merungut jugak bila asyik kita minta tolong..
semalam lepas balik dari pasar malam..kepala macam pening sedikit..
maybe sebab terkena air hujan kot..

lepas je makan, aku mandikan anak-anak sebab comot sangat lepas makan,dan supaya penawar bila terkena air hujan..
pastu aku buat susu mereka..baring kat sofa sekejap..
pastu aku minta tolong si kakak picitkan kepala dan dia lepas tu urutkan kaki aku..
memang boleh diharapkan sangat kakak ni..

Apa-apa pun syukur aku diberikan kesihatan yang sempurna dalam menjalankan amanah dari Allah..
syukur anak-anak sihat sejahtera dan mendengar kata-kata..
Cepat sungguh masa berlalu ..dan tahun depan anak aku sudah nak melangkah ke alam persekolahan dah..

Tak sabar nak rasa macam mana perasaan ibu bapa yg lain dalam menghantar anak-anak ke sekolah.
Semoga kakak menjadi seorg anak yg baik,beriman ,mendengar kata-kata ibu bapa,menjadi anak yg solehah..dan pandai ilmu duaniawi dan akhirat..

Mummy,daddy ,abang dan adik sayang kakak ketat-ketat sangat..



Rus Amani Natasha anak yang ku kasihi ..-cita-citaku,ketenanganku,keinginan,dan 
kesejahteraanku ..

Ingin produk shaklee ..hubungi ku..

#Arlina Abd Rahim
#018.365.9551
#shaklee taman medan, pj 

No comments:

Post a Comment