20 January 2014

Aura white & sabun susu beras

Hi,

Selamat pagi, masing-masing ok tak pagi ni, ke ada yang lemau sebab dah lama bercuti..yang lemau tu aku la tu.. sebab hari Jumaat ,Sabtu & Ahad cuti kan,pagi ni masa nak gi kerja macam malas..

Ok hari ni nak cerita pasal produk kecantikkan .. haaa.. sekarang ni aku ada menjual produk aura-white,tabita skincare dengan sabun susu beras.. aku hanya jual 3 je dulu produk kecantikkan ..kalau ok nanti aku tambah lagi..

Yang sebenarnya tujuan aku jual ni sebab aku nak guna produk ni,dah alang-alang aku jual ,aku rasa jual la untuk korang jugak kan..sharing is caring gitu..

Harga murah kot bagi aku la.. contohnya macam ni :

Aura white : RM 110.00 ( free botol shaker & serum)

















Sabun susu beras : RM 8.00 seketul tapi nanti aku confirm kan balik dengan agen .. nanti aku updated











Semua produk ni aku boleh cod kalau uolls tinggal berdekatan dengan Petaling Jaya (maksud aku sekitar PJS ya .. tapi kalau uolls nak cod boleh bagitau aku alamat,nanti aku akan cuba usahakan) kalau tak boleh pun nanti aku akan bagitau jugak..

Untuk pengetahuan korang segala harga kos penghantaran akan dicas kepada uolls la,aku ambik harga kos dalam RM 10.00 je..


Ok hope korang berminat nak try produk ni..apa-apa perubahan akan aku bagitau nanti

Korang boleh wassaps /sms /call aku no ni ( 018-365 9551)

atau boleh layari fb aku : inaarlina

atau boleh tengok blog aku ni : arlinasuha.blogspot.com

Paling senang korang call je la..

Ok la ..nak stop dulu sebab nak gi tabung haji kejap ..



No comments:

Post a Comment