16 January 2014

Budak kecik aka baby suha saya...

Saje je nak upload gambar budak kecik ni ,dalam blog..sebenarnya aku ni bukan orang yang rajin sangat ambik gambar ,plus aku ni ambik gambar biase-biase aje..

Ni saje je nak up gambar budak kecik..nanti bila besar nanti budak kecik ni blog tengok blog mummy kamu atau sebagai kenangan mummy bila-bila nanti..


# Masa ni umur budak kecik ni dalam 3 bulan .tengok tembabnya budak ni .. penangan minum susu ibu # siap tangan tumbs up lagi ...





# Tak sure masa ni umur die berapa bulan ,tapi kalau tak salah aku masa ni umur die maybe sekitar 3/4 bulan kot#


# Masa ni die  dah pandai merangkak dah .rasa nya dalam 5/6 bulan kot #


# Haaa .. ni gambar terbaru baby suha.. aku snap pic ni semalam ... lepas balik kerja layan anak-anak dulu sebelum masak ... masa ni dia tengah makan kuih kasuie .(macam ni ke ejaan nya) aku pun tak sure... dah tak semangat dah,minggu lepas demam, minggu ni macam batuk dengan selsema pulak #

Kejap je kan,, nanti tak lama lagi dia dah berjalan ,berlari pastu nanti mesti dah lasak macam kakak dengan abang dia...Sekarang ni pun dia dah boleh berjalan sikit -sikit lepas tangan,kadang-kadang tue masih berpaut pada dinding,meja ,sofa.. pastu terkedek-kedek jatuh ,merangkak balik ..hehehe..comelnya.

Hahaha.. mak sape kan yang tak puji anak die sendiri kan..hehehe...


No comments:

Post a Comment