28 January 2014

cerita semalam

semalam,kan aku cakap ade management meting kan. banyak perubahan dalam carta organisasi syarikat ,dan yang pastinya terdapat beberapa perkara yang pnc

dan alhamdullilah semalam aku dapat gaji,elaun dan kenaikan gaji .walaupun kenaikan gaji yang sedikit,tapi aku tetap bersyukur sebab aku boleh menggunakan duit ni untuk simpanan,dan keperluan dan aku sangat berharap nak kasi keluarga sikit duit,untuk keberkatan

harap-harap dengan harapan dan cita-cita aku untuk tahun ni terlaksana ,walaupon tak sepenuhnya,sedikit sebanyak pon jadi la.

banyak benda nak buat tapi semua ni masih dalam perancangan,dengan kehendaknya jugak.sekarang ni aku rasa macam aku ni dah macam berubah sikit,tapi cukup la kalau aku tahu sendiri .

Apa lagi sekarang hidup pun ok, sikit .. harap semua nya ok .

tak de cerita nak bagitau cuma semalam aku pergi beli biskut auntie annes tu, sebab teringin serius aku tak pernah makan ,semalam la first time makan,selama ni asyik lalu je depan gerai tu dan aku ingat harga biskut tu mahal.bagi aku ok la harge tu tapi kalau nak dibandingkan dengan biskut cap tiger ,biskut tu masih dalam ketegori mahal.sekali sekala ok la kot. banyak perkara yang boleh jimat dengan duit, yelah walaupun x nmpak tapi still boleh cut kos sana sini..

itu bagi pendapat aku yang berpendapatan sederhana ni. ok untuk korang yang bergaji besar ,semua tu terletak di tangan anda..

ok la sebenarnya saje je nak menaip .walaupon tahu tak ada cerita sangat,tapi sebab tangan ni nak je menaip

ok bye.

No comments:

Post a Comment