15 January 2014

Impian

Semua orang memang mempunyai impian,tak kira tua atau muda,macam yang sebelum ni aku cakap,aku pun mempunyai impian tahun 2014.

Antaranya impian yang utama sekali.. kalau boleh aku nak buat side business untuk diri sendiri dan keluarga..
Korang pernah dengar tak satu produk ni aura white.. kalau pernah ,korang mesti tahu akan kebaikannya..
Ini adalah salah satu impian aku sebab disamping aku ingin menggunakkan product ni unutk diri sendiri, aku juga nak berkongsi dengan korang utk ambil order..nanti aku boleh orderkan sekali untuk uolls..

Kalau korang berminat,nanti korang boleh la selit order sekali .


Pic ni aku ambil dalam website je,sebab aku belum contact lagi agen tu untuk tahu prosedur nya lagi. Yang aku tahu kalau nak order paling minimum aku boleh order 5 botol... so kalau uolls baik hati ,boleh uolls order sekali dengan aku...

Sebab kenapa aku nak sangat try produk ni,sebab aku pun dah 3 series,so kena lah membaiki tisu-tisu yang kurang aktif dan disamping tu aku memang nak sesangat la... hahah tu je sebab yang paling utama.. memang nak sesangat..insya-Allah..harap aku nanti ade rezeki la nak try produk..

Kalau ade sesiapa yang membaca blog aku dan berminat nak cuba aura white ni disamping membantu aku nak selit order sekali boleh wassaps aku ya.. tp kena bagitau la ..sebab aku ..kang tetiba aku tak kenal nombor ni aku tak reply pulak..

Wassaps : 018-3659551 

Ya... ok bye..nanti nak try call agen tu apa lagi free gift & harga sebotol ..

Ok bye..

No comments:

Post a Comment