07 January 2014

Random makan..

Kalau uolls nak tahu aku sebenarnya memang kuat makan,asyik lapar je, asyik la ada kudap-kudap kat ofis,sampai budak ofis pun tahu kalau aku tak makan mood marah cepat je naik .. maybe sebab aku ni susu badan ..kot.. aku rasa ala..

Tapi hari tu aku timbang berat badan dah naik ,masa aku start kerja kat sini berat badan baru 52 kg ,haa.. sekarang berat badan dah 55.8 kg ,lagi 200 gram je nak 56kg,baju pun macam sendat sikit.. tapi ok kot sebab suami aku cakap ok ,tak yah kurus lagi , nanti dia cakap kalau peluk aku rasa tulang (opsss..)

Ok ni pic breakfast aku pagi ni, banyak kan aku makan..roti tu utk kudap-kudap je ..bila lapar makan sekeping ,lama-lama habis la tue..


Air suam,milo ,cucur ikan dengan roti gardenia.. pastu ni plak pic aku makan malam .. masa tu datang penyakit malas,so masak sardin je..dengan sayur cap choi.. memang sayur tu peberat aku ..


kenyang dan ok la dari makan telur kan,, syukur la ... sardin pun sardin la.sebab suami aku memang suka makan sardin dengan telur dadar,ikan masin...


Ok bye..


No comments:

Post a Comment