30 January 2014

Cuti CNY dan kisah -kisah lain

Salam semua,

Semalam tak ada perkara nak cerita ditambah pulak dengan kesibukkan yang melanda diri sendiri.

Semalam tengah hari semasa lunch berjaya jugak bukakan buku akaun tabung haji untuk anak-anak.Memang dah niat sebenarnya nak buka kan buku akaun untuk anak-anak sejal mereka kecik lagi, tapi sekarang baru berkesempatan .yang kakaknya dah berumur 4 tahun dah.

Aku masukkan tak banyak pun , ada la sedikit untuk ketiga-tiga orang anak aku, dan akan ditambah simpanannya bulan depan.harap -harap boleh la aku menyimpan untuk masa depan mereka.Tak pe lah duit aku kurang dari simpanan aku, asalkan aku ada jugak menabung untuk anak-anak

Hari ni rasa macam malas je nak keje,yelah kan sekarang kan dah datang musim CNY,harus la rasa macam malas nak keje, padahal aku tak apply cuti pun,sayang la .awal-awal tahun dah apply cuti melainkan ada hal nak buat, jalan nak ke tempat kerja aku,lengang selengangnya.. aku keluar lambat hari ni dari rumah dalam pukul 7.45 atau 7.50 pg kot, dalam hati dah rasa lambat sangat ni, tapi masa punch card tepat-tepat pukul 8 pagi, heheh.. maksudnya tak lambat la hari ni.

Sempena cuti CNY ni , company aku macam biase je start cuti esok iantu Jumaat - Ahad, Isnin keje balik.Aku pun isnin keje balik macam biasa ..Tak ambik extra cuti.cuma company suami aku je cuti sampai hari Isnin. Selasa die mula keje balik.

Esok malam aku dengan family akan balik kampung sebelah suami ,dekat Sg.Haji Dorani ... so nanti kalau aku ada snap pic sawah padi, nanti aku uploadkan kat blog. Emm nak snap pic sawah padi awal pagi mesti cantik , view tapi aku tak ada kamera canggih-canggih la,so pasrah jela kalau pic macam tu ya.

Dalam kepala ni banyak plan nak buat nanti , nak jalan-jalan keliling kampung ,beli nasi lemak yang bungkus daun pisang, makan nasi sambil tengok view sawah padi, buat bbq la. gi jalan-jalan kat sekitar Sg. Besar ..

Banyak kan ..agenda aku ni, pastu last sekali sebelum balik nak menyinggah kat Pasar Sg Besar atau tepi pantai nanti nak memborong ikan-ikan segar.

Hehe..aku nak promote shaklee kat korang tapi disebabkan aku masih belum dapat ID sebagai ahli shaklee lagi,so aku hold dulu. Ok kepada sesiapa yang membaca blog aku ni ,secara tulus nya aku menyarankan kalau ada sesiapa yang berminat nak mencuba produk shaklee boleh tanya aku tanpa segan silu.Insya-Allah aku akan tolong sebaik mungkin .dan kalau berminat nak beli aku akan codekan harga yang terbaik untuk korang ya.

Sementara belum dapat id shaklee ni, uolls boleh la tanye dan survey apa-apa barang dekat aku. nanti aku tolong kan.kalau uolls nak order dengan aku boleh,cuba akan akan pakai id sepupu aku dulu la, tapi jangan risau pasal harge barang, harge tu aku yang akan tentukan,aku akan codekan harga yang mampu milik unutk uolls.

Tanpa segan silu boleh email : arlina@mfdm.com.my
Wassaps /Call/SMS : 018-365 9551
FB:inaarlina@ymail.com

Ok bye.. sekarang kalau tak salah aku ada promosi combo set alfafa.. boleh dapat harge terbaik sampai esok hari .

OK Bye korang-korang .

Jumpa Isnin nanti ..

No comments:

Post a Comment