09 January 2014

Salam tengah hari..

Baru lepas makan nasi goreng kampung, kekenyangan sesangat, makan plak dengan officemates ..tapi aku makan dengan orang lelaki ,mesti banyak orang pelik kan kenapa makan dengan budak laki, macam tak ada orang pompuan plak..

Sebenarnya, staff perempuan kat level aku ni ada 1 org je, tapi hari ni dia mc plak ,yelah kawan aku ni tengah mengandung sekarang,so keadaan tak berapa stabil la... bukan ni yang nak aku cerita kan sebenarnya..

Sebenarnya,aku dah lama berniat atau bercadang nak try aura white,dari dulu lagi.. kalau ok dengan results dia memang akan menjadi pengguna yang tegar la kot.. tapi dalam hati ada jugak niat alang-alang dah jadi pengguna aura white ,apa kata aku jadi jugak agen untuk uolls kan,dengan kata lain maybe aku boleh selitkan order untuk uolls sekali kan..

Sebab bila baca feedback atau testimoni dari pengguna rasa macam best je nak try.. so mari lah menanam azam untuk mencuba produk ni, kalau uolls nak boleh email kat aku atau boleh komen.. nanti aku akan baca dan bagi feedback.. meh la try, mana tahu kan,muka yang kusam ,tak bermaya tu ,boleh berseri-seri dan bertenaga nanti.. Insya-Allah dengan izinnya la..

Untuk permulaan aku nak order dan tunggu respon dari uolls sampai hujung bulan ni,kalau ok nanti hujung bulan ni aku akan order kan..maybe ini permulaan business atau penambahan rezeki untuk aku,sape tahu kan.. Insya-Allah..

Doa-doakan kejayaan aku ya...

Kena says thanks dulu kot ye pon...

ok bye.

No comments:

Post a Comment