07 January 2014

Nasuha pegang botol susu

Pic ni masa aku tengah meriba baby suha sambil tengok tv,,tetiba nak die syok je tengah pegang botol susu kakaknya..sambil nyat-nyot..kalau uolls nak tahu kat rumah aku memang tak ajar anak aku hisap botol ..sebab dia direct feed dengan aku..so botol susu yang ada hanya untuk minum air kosong je lepas makan..tapi tue pun dia jarang guna sebab susu maknya lagi dia suka hisap...

Tapi kalau pengasuhnya memang hisap susu guna botol la... dulu pon aku ada komplen dengan suami sebab dia nak mengempeng je kan,maknya tak boleh nak rehat dan nak buat kerja.. so solutions nya kasi dia hisap puting,tapi putingnya hanya bertahan sekejap je,sekarang nie die tak nak hisap puting dah..malam pun tak nak hisap puting jugak ... masak aku asyik nak mengiring je ,, penat mak ko nak..


Ko dah kenapa nak oiii.hisap botol ,mata pandang tivi.. tak kelip-kelip mata tu,maknya snap pic pun tak perasaan, pusat pun nampak nak oii.. hishhh ... malu betul la awk ni suha..


Ok daa... uolls.. hari nie banyak free sebab boss tak ade gi medical check up, haha... mengularnya staff die ni...

No comments:

Post a Comment