20 January 2014

produk-produk

Ni nak habang mai,sini secara sukacita nya saya mewarwarkan saya menjual produk-produk ni,

Saje je mencari pendapatan sampingan,yelah berniaga tu boleh menambah kenalan dan memajukan minda sebab kena pandai mengira,berkomunikasi dan secara tidak langsung boleh la aku retired muda dari kerja sekarang dan fokus dengan kerja yang insya-Allah ni.

Meh sini gambar yang aku nak share. harge boleh pm saya ya. ( no saya : 018.365 9551)


Produk terbaru aura white stemcell collagen 

 Sabun susu beras

Aura white jugak


Koko Minda baik untuk kanak-kanak ,ni macam air milo ,rase sedap ,koko kan sape yang tak suka ,aku pun suka jugak


Tabita skincare.Ni trial pek : tapi buat masa sekarang ni tak ada stok so kena tunggu stok tapi uolls boleh la pm harge ,nanti ada stok aku roger uolls ya.

D'hers pun ada jugak,tapi aku kena tanye agen dulu ,ade stok ke tak ade,

Last but not least : uolls dialu-alukan untuk sms/wassaps ..kalau nak tahu dengan lebuh lanjut.Nanti boleh la aku bgtau harge sekali ..Yang pasti harga yang aku bagi lebih murah dari harga yang orang jual kat luar,eceh-eceh ya ke.. harap-harap la kot.. 

Pastu nanti kalau uolls nak tanye kebaikan /kelebihan pun boleh jugak.tak semestinya kena beli .. Tapi kalau uolls beli lagi la ai suka .. hehehe

Ok bye nak balik..no fon aku dah tulis nanti boleh tengok la .

No comments:

Post a Comment