10 January 2014

Uollss..

Hi,

Baru terhegeh-hegeh nak update blog padahal ,pagi tadi bukan banyak sangat kerje kan.. biasa la mood nak updated blog tak ada sebab tak ada gambar nak sahre kat uollsss.. ada ke orang kisah kan.. hehehe..

Ok, ada sesiapa tak yang tengok cerita korea semalam pukul 9.00 malam " The Inheritors" semalam last episode kan,tapi cerita semalam tak macam yang aku expect la..kalau boleh aku bayang kan yang gf Kim tan tu family die terima, pastu kawin ke ,ada anakke ,pastu Kim Tan dengan Young -Do tu berbaik semula macam dulu-dulu..takpe overall ok lah cerita tu sebab hero dengan heroinnya cun dan cute..

Tapi semalam aku terlepas nak tengok program " Pencetus Ummah" banyak budak ofis aku komen ..tapi aku tak tengok pulak..takpe lah nanti mesti Astro Oasis ada buat ulang tayang..

Hari ni nak balik pukul 5.30 ,sebab nak fikir nak masak apa..tapi masalahnya aku memang tak ada idea nak masak apa... tambahan pulak anak aku yang kecik tu bby suha demam..kesian dia ..sah-sah asyik nak melekap dan dukung je la kerjanya..takut kang mak dia x boleh nak buat satu pon kerja nanti..

Tadi baru je beli telekung lycra.. bagi aku cantikkan la sebab terletak je tak ada la nanti bila angin tiup terbang -terbang... tapi nanti aku snap pic..tapi ini bukan entry nak menunjuk tau sebab aku tahu banyak lagi orang dah pakai telekung macam tu, aku je yang lambat nak pakai.. sebab tak salah aku dulu harganya mahal kan,sekarang macam mampu sikit..

Maybe esok aku tak kemana-mana kot,sebab suami aku kerja ..so duduk umah diam-diam je lah... tengok la macam mana nanti..Okay la, nak dekat pukul 5.30 dah..nak siap-siap balik..hari macam mendung je,nanti lambat -lambat hujan plak..pastu maybe nak singgah beli ikan ke..tengok la kalau rajin nak masak mlm ni.

Heeee. bye uolls jumpa next week ya..hari senin..

No comments:

Post a Comment