28 January 2014

kawan-kawan semua

salam semua.

hari ni aku nak cerita pasal shaklee,sebenarnya aku tak la hebat sangat pon ,ada orang yang lebih otai berbanding aku ni ..

aku baru je berjinak-jinak nak membuat side business,sebenarnya lebih kepada menjadi ahli untuk diri sendiri,tapi memandang kan selain boleh beli barang untuk diri sendiri kita boleh jugak menolong orang lain jugak.

Ok kalau ada sesiapa di kalangan anda berminat nak try produk shaklee boleh hubungi aku :

sms/wassaps : 018-365 9551

insya-Allah aku akan bagi perkhidmatan dan jawapan yang terbaik untuk anda, tapi x beli pun ok ,nak tanye2 pun ok ,aku sedia layan mana yang aku tahu .

selain itu aku jugak ada menjual produk lain jugak la,seperti sabun susu beras, aura white ,aura white limited edition, harum malam, dan macam-macam produk lagi. Korang boleh tanye ,nanti aku cek ada ke tidak barang ni dengan agen aku.

Lagi satu aku plan nak jugak jual set tabita,tapi masih menunggu perbincangan dengan agen,kalau ok nanti akan aku war-warkan..

ok terima kasih ya sebab baca blog yang tak seberapa,aku pun tak sure ada ke tak orang baca blog ni, tapi kalau ada share-share la bersama rakan-rakan anda.

bye.

No comments:

Post a Comment