20 January 2014

Macam-macam hal

Hee.. semalam cuti kan..nak dijadikan cerita semalam anak aku yang pertama dengan yang kedua tu tak sihat pulak..

Yang pertama tu batuk-batuk,aku syak sebab maybe dia banyak sangat makan rambutan kot,dan anak aku yang kedua tu pulak maybe banyak sangat makan rambutan pastu memang sekarang kat musim demam..

Kesian dia ..layu je,kalau tak dia la yang paling hero,yang selalu dimarah ,disayang .. tu je la...semalam petang pergi klinik ,suhu die 39c ,dan masa balik nak ke rumah tiba-tiba je die muntah.. habis baju suami,baju dia,dan baju kakak sekali kena muntah die..

Harap-harap hari ni suhu dah ok sikit la kot ,sebab aku kalau nak cuti ni susah sikit,,nanti management bising pulak kan..

Lagi pun 22 hb ni, mak aku nak pergi Mekah .. so suami aku dah half day,dia tanye aku kalau -kalau aku boleh half day ..aku pun tak pasti lagi macam mana ... tengok la dulu keadaannya nanti..

Ok la.. nak pergi tabung haji ni,tapi boss ade plak,, macam mana baru ingat nak lari kejap...kena tunggu boss mengadap ceo dulu la nampak gayanya...

No comments:

Post a Comment