13 January 2014

Cerita hari ni

Heee..macam lah ada banyak sangat orang nak baca blog aku kan,x pela ,aku tak kisah pun,tujuan aku buat blog ni sesaje ,dapat luahkan apa yang aku fikirkan ,,nak cerita kat suami belum tentu dia nak support kan,baik la kita meluahkan kat blog je..

Hari ni tengah hari makan kat Restoran Sedap kat Dataran Prima, sesiapa yang kerja sekitar Kelana Jaya mesti boleh tahu kat mana letaknya Dataran Prima kan, restoran tu sebenarnya kedai mamak kot,tapi anak orang melayu masak untuk lauk atau makanan panas , yelah tak semua orang suka kari /nasi kandar kan. macam hari ni aku makan tomyam campur,nasi putih dengan telur dadar ,dan air plak ,,limau ais ..semua sekali kena rm 10.40 kot.

Harga makan pun dah naik sikit dari sebelum ni,takpe la,nak buat macam mana.tapi yang pasti hari ni tomyam campur dia memang sedap la,sampai aku hirup kuah dia ..huissshh panas,menletop.next time nak cuba mee goreng basah plak..dari hari tu asyik nak order je,tapi bila mengenangkan makan mee boleh kenyang ke nanti,terpaksa la order nasi jugak.apa nak buat ..aku kalau lapar rasa macam nak marah je,memang dasar kuat makan kan.

Ni kat luar sekarang nak balik pukul 5.30 ,laki dah balik dah,sebagai isteri mithali kena la balik jugak sebab dia dah komplen lapar..ok2 la ..lgpun esk kan cuti umum kan..marilah balik cepat..eh apa kaitan kan.hehehe

Nak cerita apa pun tak tahu saje je suka-suka membebal..
Apa yang terlintas kat otak aku ni,tu je yang aku taip je..

Korang kalau rasa aku ni syok sendiri ke,apa ke,takpe ..mak x kisah ..asalkan boleh je suka-suka hati nak taip dan cerita apa-apa..

ok la..dah 5.30 ..nak balik dah..hehehe...


No comments:

Post a Comment